مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

این وبلاگ در رابطه با زندگی زناشویی و مسائل مرتبط به آن است

کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت

40 دلار
چند نفر از دوستان آسی من در مورد این ضد آفتاب خشمگین شدند ، بنابراین من می دانستم که خوب خواهد بود. این ضد آفتاب علاوه بر اینکه از SPF بالا شما را در برابر ضد آفتاب های موج سواری محافظت می کند ، شامل اسید هیالورونیک برای آبرسانی ، ویتامین E برای خنثی سازی رادیکال های آزاد مضر است و فرمول آن سفید کننده نیست. آنقدر روی پوست مغذی است که من این تابستان چندین بار آن را به عنوان یک مرطوب کننده صاف استفاده کردم. برای افراد خشک پوست موجود ، این SPF ضروری است.

40 دلار در MECCA
چند منظوره Lano Lips Superbalm Duo
چند منظوره Lano Lips Superbalm Duo
27 دلار
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت:این مرهم یک کیف پول است که باید برای لب ها ، کوتیکول ها و هر خشکی که در طول زمستان دارید داشته باشید. برای من ، این مسئله برای مهر و موم کردن هر تکه کوچک اگزمایی که در طول روز روی صورت و بدن خود پیدا می کنم ، بسیار مهم شده است. این از پوست پوسته پوسته من محافظت و محافظت می کند تا در خارج از خانه هرگز احساس پوسته پوستی نکنم.

27 دلار در NORDSTROM

مه متعادل کننده Jurlique Rosewater
مه متعادل کننده Jurlique Rosewater
35 دلار
این یکی دیگر از توصیه های یکی از دوستان آوسی ام بود که توضیح داد این مارک یکی از اولین مارک های زیبایی طبیعی است که در دهه 80 در کشور ظاهر شد - این همان چیزی است که مادرش از آن استفاده می کند و دوستش دارد. البته اسپری های گلاب زیادی وجود دارد ، اما این عطر مخصوصاً دلپذیر است و اسپری کاملا روی پوست شما پخش می شود. این آرایش را به زیبایی تنظیم می کند ، اما همچنین به عنوان یک میز تحریک کننده میز در طول روز معجزه می کند.

35 دلار در AMAZON
درخشش نور مایع پایه آب مرطوب کننده Luma
درخشش نور مایع پایه آب مرطوب کننده Luma
هنگامی که ما در مورد آغازگرهای محبوب Aussie صحبت می کنیم ، تقریباً همه به شما خواهند گفت که Becca’s Shimmering Skin Perfector یکی است. Shimmering Skin Perfector که در فونداسیون یا به تنهایی مخلوط شده است ، به دلیل "درخشش با تأثیر زیاد" مشهور است. و با افشای کامل ، من واقعاً آن محصول را دوست دارم. اما من اخیراً چیز متفاوتی را امتحان کرده ام - یک آغازگر روشن کننده از Luma که نوید می دهد پوست شما درخشان ، روشن و سالم به نظر می رسد ، مانند اینکه شما تازه از آبگرم خارج شده اید. باید بگویم ، من کاملاً با آن وسواس دارم. این فقط زیبا ترین پایه را برای آرایش شما ایجاد می کند ، و از آن نور فوق العاده درخشان و سالم به شما می دهد که پوست من واقعاً به شدت از این پاییز نیاز دارد. همچنین واقعاً باعث می شود آرایش من در تمام طول روز ثابت بماند.

کرم ضد آفتاب لافارر،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی،کرم ضد آفتاب لانسون شماره2،کرم ضد آفتاب لانسون شماره،کرم ضد آفتاب لانسون خوبه،کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب لانسون شماره ،کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت،کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه،کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن،کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه،مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف،کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک،قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی،کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت،بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف،بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب،بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک،کرم ضد آفتاب،ABIOTTE

+ نوشته شده در  يکشنبه 1 فروردين 1400ساعت 19:08  توسط النا امیری